Co wiesz o narzędziach PR?
Co wiesz o narzędziach PR?
W targach Idealny Dom i Wnętrze, które odbędą się w dniach: 4-6 września 2009 w warszawskiej hali EXPO XXI, jednym z wystawców będzie agencja Times Square Public Relations, która specjalizuje się w obsłudze firm z branży budowlano-wnętrzarskiej. Korzystając ze swojego doświadczenia pracownicy agencji przestawią możliwości jakie dają narzędzia public relations. Przez cały czas trwania targów każdy przedsiębiorca będzie mógł skorzystać z doradztwa wizerunkowego. Chętnym zostanie także wykonana bezpłatna wycena działań PR.

Wizerunek firmy, zwłaszcza w niepewnym gospodarczo czasie, jest niezwykle ważny. Jednym z powodów wchodzenia w relacje biznesowe jest zaufanie do firmy. Budowanie tego zaufania jest czasochłonne i trudne. Bardzo łatwo też je stracić. Narzędzia public relations skutecznie wspierają proces tworzenia zaufania do firmy, a także pomagają je utrzymać – przekonuje Patryk Gut, PR Manager z agencji Times Square Public Relations.