Szukaj w serwisie:

Fakty i mity o zakupie stolarki okiennej w nowej rzeczywistości

Pierwsza fala epidemii koronawirusa wstrząsnęła całym światem, ograniczyła nie tylko codzienne, podstawowe funkcjonowanie, ale też dalsze plany na przyszłość. Branża stolarki okiennej bardzo szybko odnalazła się w nowej rzeczywistości, co pozwala kontynuować budowy bez konieczności przedkładania terminów. Marka KRISPOL zebrała najczęściej zadawane przez klientów pytania i obala mity.

Cały proces wyboru i zakupu stolarki może odbyć się online.

Mit. Wybrane elementy procesu zakupu stolarki okiennej, jak np. pomiary na budowie, muszą zostać sfinalizowane na podstawie realnych danych. Natomiast część działań – takich jak definiowanie potrzeb inwestora, dobór technologii i decyzje dotyczące estetyki – oczywiście można sfinalizować w trybie online w kilku prostych krokach.

Klient wyszukuje najbliższy salon na stronie: https://krispol.pl/salony/, następnie wybiera dogodną formę kontaktu – drogą mailową, telefonicznie lub za pomocą wideokonferencji (aplikacja Messener lub Whats App). Po zbadaniu potrzeb, a często również wideo konsultacji inwestor otrzymuje mailowo indywidualną wycenę wybranych elementów lub całego kompletu stolarki.   

Fakty i mity o zakupie stolarki okiennej w nowej rzeczywistości

W następnym kroku, po krótkim wywiadzie  dotyczącym stanu zdrowia inwestora i braku przeciwwskazań, umówiony zostaje bezpieczny pomiar na budowie. Ostatnim etapem jest finalizacja oferty i potwierdzenie warunków przez budującego mailowo lub podczas spotkania w odpowiednio przygotowanym i zabezpieczonym salonie KRISHOME.

Umowę można podpisać przez Internet.

Fakt. Sieć salonów KRISHOME udostępnia klientowi możliwość zdalnego potwierdzenia umowy, bez konieczności wychodzenia z domu.

Przez Internet nie zostanę zapoznany ze wszystkimi możliwościami.
Mit. Wprowadzenie wideorozmów pozwoliło na swobodną prezentację produktów również  w przestrzeni internetowej. Inwestor może dopytać o interesujące go rozwiązania, zobaczyć inspiracje kolorystyczne etc.

Zamówienie stolarki przez Internet jest dłużej realizowane.
Mit. Wszystkie zlecenia docierają do producenta w takim samym czasie – bez względu na to, czy finalizacja umowy miała miejsce w salonie sprzedaży, czy przez Internet.

Pomiar na budowie jest bezpieczny.
Fakt. Zastosowanie wszystkich środków bezpieczeństwa,  a także brak przeciwskazań po stronie inwestora, umożliwia wykonanie planowego pomiaru na budowie. Zanim wizyta zostanie umówiona,  doradca przeprowadzi krótki wywiad dotyczący stanu zdrowia – zapyta również o samopoczucie pozostałych członków rodziny, a także o przebywanie za granicą i  kontakt z osobami, które w ostatnim czasie podróżowały. Środki te mają na celu potwierdzenie, że wizyta może się odbyć. Bardzo ważne, aby w dniu pomiaru wyeliminować obecność innych ekip budowlanych na terenie inwestycji, a także do minimum ograniczyć liczbę osób. Aby zachować bezpieczeństwo, monterzy nie przywitają się poprzez podanie ręki, będą zachowywali bezpieczną odległość, dezynfekowali często ręce, a także stosowali środki ochrony osobistej.

Wizyta w salonie jest możliwa.

Fakt. Środki prewencyjne,  przeszkolenie doradców techniczno-handlowych, a także zdrowy rozsądek kupujących – pozwalają na bezpieczną wizytę w salonie KRISHOME.

Zanim inwestor umówi się na wizytę, doradca zapyta (podobnie jak przy umawianiu pomiarów na budowie czy montażu) o stan zdrowia, jeśli nie będzie żadnych przeciwskazań, umówiony zostanie dogodny termin wizyty. W trakcie spotkania salon będzie zamknięty dla innych kupujących, przed wizytą wykonywana będzie staranna dezynfekcja, a pracownicy zastosują środki ochrony osobistej – maseczki i rękawiczki jednorazowe, nie przywitają inwestora poprzez podanie ręki, dodatkowo będą zobowiązani do zachowywania dystansu. Jeżeli inwestor zdecyduje się na finalizację umowy w salonie, rekomendowane są transakcje bezgotówkowe.

Montaż na budowie to zagrożenie.

Mit. Podobnie jak w przypadku pomiarów na budowie – zastosowanie wszystkich środków ostrożności i przy braku przeciwskazań, możliwe jest kontynuowanie prac bez przeszkód  
i opóźnień.

Marka KRISPOL przygotowała dla inwestorów materiał wideo, w którym przedstawione są możliwe rozwiązania: 

 

 

źródło: Krispol

 
Najnowsze publikacje
Wymiana drzwi zewnętrznych
  • Wymiana drzwi zewnętrznych
  • Nowa rolka ryglująca V w systemie Roto NX: mały element, wielkie możliwości
  • Głosem, mailem czy SMS-em? A jak Ty otworzysz swoją bramę
  • Okna do domu w stylu industrialnym
  • Bezpieczny powrót ze szkoły – drzwi nie tylko na klucz
  • Reklama

    Rozmowa z Pawłem Bielakiem, Prezesem Zarządu Vetrex
  • Rozmowa z Pawłem Bielakiem, Prezesem Zarządu Vetrex
  • REVEAL – backstage, czyli jak powstał nowy, rewolucyjny produkt OknoPlus
  • Budynki mieszkalne coraz bardziej zielone Tomasz Szlązak, Prezes Zarządu Polskich Domów Drewnianych S.A.
  • Okna Premium stały się standardem
  • Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w maju 2020 roku
– analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w maju 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w kwietniu 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w lutym 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w listopadzie 2019 – analiza PSB
  • Do polskich okien i drzwi puka spowolnienie
  • Strefa partnera:

     
     

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2020 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.