Wojciech Jankowski odpowiedzialny za sprzedaż produktów grupy NICE w siedmiu krajach Europy
Wojciech Jankowski odpowiedzialny za sprzedaż produktów grupy NICE w siedmiu krajach Europy

W związku z systematycznym rozwojem grupy Nice od stycznia 2020 roku wieloletni pracownik Nice Polska, Wojciech Jankowski, objął stanowisko Export Area Managera we włoskiej spółce Nice SpA z Oderzo. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż w siedmiu krajach Europy.

Wojciech Jankowski rozpoczął współpracę z grupą Nice w 2011 roku. Na przestrzeni lat był on współodpowiedzialny za marketing polskiej spółki z zakresu B2B oraz B2C oraz projekty profesjonalizacji oraz aktywizacji sieci dystrybucji. Do jego zadań należała m.in. koordynacja współpracy z zakresu wsparcia sprzedaży pomiędzy spółkami zrzeszonymi w ramach grupy, udział w targach, szkoleniach i seminariach regionalnych oraz obsługa większości projektów sponsoringu sportowego w Nice Polska.

Przez lata pracy w Nice Polska odniósł szereg sukcesów, a jednym z jego autorskich projektów był koncept samochodu demonstracyjnego Nice.

Wojciech Jankowski udzielał się również jako organizator i promotor rozgrywek żużlowych, jest twórcą młodzieżowego cyklu Nice Cup. Po zakończeniu projektu sponsoringu tytularnego Nice 1. Ligi Żużlowej, będzie w ramach dostępnego czasu dalej wspierał niektóre projekty wsparcia sprzedaży oraz działania w zakresie sponsoringu sportu na rynku polskim.

W styczniu 2020 r. Wojciech Jankowski objął stanowisko Export Area Managera odpowiedzialnego w ramach grupy Nice za rynki eksportowe. W skład jego regionu wchodzą obecnie trzy terytoria: Europa Środkowa (Czechy, Słowacja, Węgry), kraje nadbałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz dodatkowo: Izrael i Palestyna. Na tych rynkach Wojtek odpowiada nie tylko za wynik sprzedaży grupy Nice, ale także koordynuje działania marketingowe w tym rozpoznawalność marki oraz wszelkie przedsięwzięcia mające na celu wzrost świadomości marki wśród klientów końcowych.

Do najważniejszych jego zadań będzie należał rozwój poszczególnych rynków i kanałów sprzedaży, budowania polityki sprzedaży oraz poszukiwanie synergii produktowej pomiędzy poszczególnymi spółkami z grupy i oferowanym przez nie portfolio produktowym.

 

źródło: Nice Polska