Szukaj w serwisie:

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną

Vetrex – jeden z kluczowych producentów okien i drzwi PVC z segmentu premium, należący do francuskiej Grupy Liebot – wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną.

NOWY PRODUKT

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Nowe okno LUM’UP wyróżnia się smuklejszymi profilami o minimalistycznym designie. Niskie złożenie ramy i skrzydła, wąski słupek ruchomy oraz większa powierzchnia szyb sprawiają, że do pomieszczeń wpada dużo więcej naturalnego światła. To otwiera wnętrza na otoczenie i zapewnia szerszą perspektywę. Wyszukaną estetykę połączono z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. LUM’UP idealnie wpisuje się w aktualne trendy w architekturze i aranżacji wnętrz.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
„Vetrex od lat dostarcza innowacyjne produkty i rozwiązania. Stale poszerzamy swoje portfolio o nowości, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby wymagających inwestorów. Produkty Vetrex wyróżnia wysoka jakość wykonania, nowoczesny design oraz doskonałe parametry techniczne potwierdzone niezależnymi testami i poparte jedną z najdłuższych na rynku gwarancją. Umożliwiają one realizację nawet najbardziej wyszukanych projektów architektonicznych. Nasze najnowsze okno LUM’UP wpuszcza do 27% więcej naturalnego światła niż standardowe modele oraz posiada unikalny profil na wyłączność. Produkt ten jest zgodny z wysokimi wymaganiami unijnymi i cechuje się doskonałymi parametrami termoizolacyjności – lepszymi od tych, które będą obowiązywać dopiero od 2021 roku. LUM’UP pozwoli uzyskać wyjątkowe efekty wizualne, a jednocześnie poprawić komfort życia” – mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

Okno powstało w wyniku współpracy polsko-francuskiej. Nad jego stworzeniem pracował zespół technologów i projektantów Vetrex wspartych doświadczeniem i know-how francuskiej Grupy Liebot, do której należy Vetrex.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Zaprojektowane specjalnie dla tego modelu nowatorskie skrzydło ma profile o wysokości zaledwie 68 mm. Obniżone zostało również złożenie ramy i skrzydła do 106 mm. Dodatkowo okno cechuje się węższym słupkiem ruchomym, którego złożenie wynosi 108 mm. LUM’UP wyposażono w pakiet szybowy o wysokim współczynniku przepuszczalności światła Lt. W przypadku pakietu dwukomorowego współczynnik Lt jest na poziomie 74%, a przy jednokomorowym ma wartość 82%. Taka konstrukcja okna zapewnia lepsze doświetlenie pomieszczeń światłem naturalnym i umożliwia pozyskanie dodatkowej energii słonecznej do ogrzania domu.

Wyjątkowy design okna LUM’UP sprawia, że harmonijnie współgra ono zarówno z geometrycznymi bryłami budynków, jak i minimalistycznym wystrojem wnętrz. Smukłe profile nadają mu lekkości i subtelności. Nowoczesny charakter konstrukcji podkreślają prostokątne, wyraźnie zarysowane krawędzie profili i listew przyszybowych. Dzięki wysokiej jakości materiałów i dbałości o detale okno prezentuje się bardzo elegancko. Dla tego modelu stworzono nową, autorską klamkę. Jej prostokątny kształt i symetryczne położenie na ruchomym słupku stanowią idealne dopełnienie minimalistycznych ram. Poprzez zastosowanie technologii V-Perfekt uzyskano niezwykle estetyczne wykończenie naroży, z niemal niewidocznym połączeniem profili. Wpływ na atrakcyjny wygląd mają też ukryte okucia Designo, które jednocześnie odznaczają się bardzo dużą wytrzymałością, nie deformują uszczelek i zachowują szczelność stolarki okiennej. Wysokiej klasy okucia zapewniają wieloletnie, niezawodne działanie okien oraz szereg funkcjonalności podnoszących wygodę użytkowania. Bogata paleta barw ułatwia dopasowanie okien do elewacji domu oraz innych elementów wyposażenia pomieszczeń. Do wyboru jest ponad 60 kolorów, w tym 7 dostępnych w standardzie. Istnieje możliwość zastosowania powłoki Spectral.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną

Smuklejsze profile okna LUM’UP charakteryzują się niezwykłą sztywnością i stabilnością. Pozwalają one na tworzenie przeszkleń wielkoformatowych i o nietypowym kształcie. Jest to możliwe dzięki odpowiedniej konstrukcji profili skrzydła, zaprojektowanych do tego modelu. Wykonane w najwyższej klasie A, 5-komorowe profile zostały wyposażone w specjalne wzmocnienia z wielokrotnie giętej stali ocynkowanej o grubości nawet do 3 mm. Wklejane w technologii Nano Glue pakiety szybowe dodatkowo stabilizują okno, a jednocześnie zwiększają jego trwałość. Z kolei system potrójnego uszczelnienia zapewnia lepszą izolacyjność cieplną i akustyczną.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Nowe okno jest bardzo energooszczędne. Wartość współczynnika Uw dla okna referencyjnego, przy wyposażeniu w pakiet 3-szybowy oraz ciepłe ramki dystansowe, wynosi 0,8 W/(m²·K). Okna standardowo objęte są 7-letnią gwarancją. Przy skorzystaniu z programu gwarancyjnego może ona zostać wydłużona nawet do 9 lat.

Więcej informacji na stronie www.lumup.vetrex.eu

ODŚWIEŻENIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej Vetrex zmodyfikował swoje logo, wprowadził nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży i zmienił wygląd materiałów reklamowych. Niebawem zostanie uruchomiona nowa odsłona serwisu internetowego.

„Zmiany są elementem szerszej strategii mającej na celu dalsze umacnianie pozycji Vetrex na rynku stolarki otworowej PVC z segmentu premium. Wynikają one z nieustannego rozwoju firmy i poszerzania oferty produktowej. Stawiamy na jakość w każdym wymiarze. Dotyczy to zarówno wysokiej jakości i trwałości produktów, jak również fachowego doradztwa przy zakupie oraz profesjonalnego montażu. Nowa identyfikacja wizualna i sposób komunikacji pozwolą jeszcze lepiej zaakcentować cechy naszej marki” – mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną

Subtelne zmiany wprowadzone w logo nadały mu nowoczesny wygląd. Font logotypu pogrubiono i obrysowano, a w napisie Vetrex uproszczono literę „x”. W sygnecie marki zmieniono gradient, zastępując przejście tonalne jednolitym kolorem. Dopasowano proporcje między sygnetem a logotypem. Do logo dodano separator, a wpisane w nie hasło „okna premium” zmieniono na „okna i drzwi premium”. Zmiana ta związana jest z wprowadzeniem w zeszłym roku do oferty firmy drzwi wejściowych. Oprócz głównej wersji logo dodatkowo przygotowano dwa uzupełniające warianty, przeznaczone dla poszczególnych kategorii produktowych – jeden dla okien z napisem „okna premium”, drugi dla drzwi z napisem „drzwi premium”.

Vetrex wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną
Vetrex opracował nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży. Będzie on wprowadzany w nowo otwieranych punktach handlowych oraz mogą go wdrażać już istniejące placówki. Zmiany obejmują zarówno oznakowanie salonów, jak i ich wystrój. Dodatkowo przygotowano nowe materiały reklamowe. Vetrex jest jednym z pionierów sprzedaży sieciowej za pośrednictwem Autoryzowanych Salonów Sprzedaży. Obecnie posiada rozbudowaną sieć złożoną z ponad 100 partnerów handlowych na terenie całego kraju.

Odświeżony serwis internetowy zyska bardziej atrakcyjną formę i wysoką funkcjonalność. Klienci będą mogli w łatwiejszy sposób wybrać produkty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Witrynę wyróżniać będzie przejrzysty układ graficzny, nowoczesny wygląd, intuicyjna nawigacja oraz wysoka interaktywność. Okna i drzwi Vetrex zostaną zaprezentowane poprzez realizacje, w których je zamontowano. Na nowej stronie pojawią się zdjęcia z sesji wykonanych w domach wyposażonych w produkty marki.

 

źródło: Vetrex

 
Najnowsze publikacje
Dom, który słucha
  • Dom, który słucha
  • W sercu domu – dobieramy okno do kuchni
  • Sam stwórz swoje okna
  • Budownictwo po raz kolejny znalazło się pod lupą ekspertów - branża przeżywa boom ale grozi jej kryzys
  • Nowa generacja napędów do bram garażowych Hörmann
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Polski tygrys eksportowy na szczycie! Czy mamy szansę stać się również tygrysem w produkcji stolarki budowlanej w UE?
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • Budownictwo po raz kolejny znalazło się pod lupą ekspertów - branża przeżywa boom ale grozi jej kryzys
  • Budownictwo po raz kolejny znalazło się pod lupą ekspertów - branża przeżywa boom ale grozi jej kryzys
  • Nowa ustawa o zatorach płatniczych – lepsza ochrona MŚP
  • VELUX najlepszym partnerem w biznesie
  • Strefa partnera:

     
     

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2019 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.