Okna Urzędowski. Poznaj opinie ekspertów i klientów
Okna Urzędowski. Poznaj opinie ekspertów i klientów

Marzysz o drewnianych oknach, ale nie lubisz kupować kota w worku? Pragniesz wysokiej jakości, niezawodności i gwarancji na lata? Należysz do osób, które przed zakupem godzinami szukają opinii o firmie i produkcie? Specjalnie dla ciebie wzięliśmy pod lupę jednego z czołowych polskich producentów okien drewnianych.

Nie musisz już wertować stron internetowych w poszukiwaniu opinii i komentarzy na temat wybranego przez siebie produktu. Zrobiliśmy to za ciebie. Zebraliśmy dla ciebie kluczowe informacje i opinie o marce Urzędowski, byś mógł samodzielnie lecz szybko podjąć decyzję.

Opinia ekspertów: jakość na medal

Okna marki Urzędowski znane są Polakom od niemal 30 lat. Fabryka powstała w 1989 r. i od tamtej pory zaliczana jest przez ekspertów do czołówki polskich producentów stolarki otworowej. Czym zasłużyła sobie na taką opinię o marce? Przede wszystkim systematycznym inwestowaniem w nowe technologie: to pod szyldem Urzędowski pojawiły się pierwsze okna jednoramowe (1990), pierwsze okna z drewna meranti (1997) czy okna energooszczędne o profilu 88 mm (2004).

Obecny zarząd firmy kontynuuje tę tradycję, oferując wyszukane gatunki drewna, tworząc nietypowe konstrukcje i kształty okien oraz współpracując podczas projektowania produktów z największymi kreatorami mody (współpraca z Paprocki & Brzozowski). W 2015 r. marka Urzędowski otrzymała tytuł laureata oraz Brązowe Godło w konkursie Najwyższa Jakość Quality International. Jego patronami są Polski Komitet Normalizacyjny, Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. To członkowie tych instytucji zasiadają w kapitule konkursowej. Ich opinia o produktach marki Urzędowski jest więc obiektywna i bezstronna.

Jak konsumenci oceniają okna Urzędowski?

Z technicznymi analizami jakości i oceną innowacyjności produktów, warto zestawić opinie klientów. Czy ich zdanie na temat marki Urzędowski pokrywa się z opinią ekspertów? O rozpoznawalności marki Urzędowski świadczą dane zebrane przez magazyn Budujemy Dom. Urzędowski zajął 3 miejsce w rankingu „Znanych i preferowanych marek producentów”.

Przeszukując fora internetowe, na których konsumenci wymieniają się opiniami o produktach bardziej i mniej znanych marek, w odniesieniu do okien firmy Urzędowski, można znaleźć takie wypowiedzi, jak: „Dbale wykonane, masywne, ciepłe i dobrze cyrkulują powietrze”, „Podobają się wszystkim, są po prostu ładne i odróżniają się” czy „Mam je już ponad 7 lat i żadnych problemów”. Co ciekawe, przeglądając Internet i portale z ogłoszeniami zauważyć można, iż okna Urzędowski stały się elementem, który dodatkowo podkreśla atrakcyjność nieruchomości w momencie jej sprzedaży. Przykładem na to są ogłoszenia takie jak to: „Na sprzedaż ładny dom wolnostojący w Kaliszu (…). Standard wykończenia: (…) ładna zabudowa kuchenna, okna drewniane „Urzędowski”, parapety drewniane, drzwi antywłamaniowe”. Stolarka otworowa polskiego producenta to zatem dobry przykład inwestycji na lata i pewność, że wraz z upływem czasu nie straci ona na swojej wartości.

Wśród osób, które skorzystały z oferty marki Urzędowski, są też Zygmunt i Filip Chajzer. Młodszy z prezenterów telewizyjnych, zamieścił niedawno na Facebooku informację, że w opinii jego taty okna Urzędowski są najlepsze wśród polskich producentów stolarki okiennej. Zaciekawiony syn odwiedził nawet fabrykę, udostępnił swoim znajomym film z hali produkcyjnej i… wybrał okna Urzędowski do swojego nowego domu.

Doskonałą jakoś wyrobów marki Urzędowski od kilku lat doceniają także najwięksi polscy deweloperzy, którzy wybierają je do swoich realizacji. Wśród tych najbardziej prestiżowych wymienić można chociażby: apartamentowce River Point we Wrocławiu, malowniczo położone mieszkania „Aura” w Gdańsku, osiedle Browary Warszawskie czy modernistyczny projekt przy ul. Borowieckiej 10 w Warszawie. Niewątpliwy boom inwestycyjny, jaki od kilkunastu kwartałów obserwujemy w Polsce, to sprzyjająca tendencja, którą wykorzystują deweloperzy. Muszą oni jednak pamiętać, że klienci poszukujący własnego „M” są dziś znaczniej bardziej wymagający, niż jeszcze kilka lat temu. Wszystko za sprawą dużej ilości dostępnych inwestycji. Liczą się zatem nie tylko cena, ale i dobra lokalizacja oraz najwyższej jakości wykończenia. 

 

źródło: Urzędowski