KRISPOL zaprezentuje nowości dla domu i przemysłu na targach BUDMA 2014
KRISPOL zaprezentuje nowości dla domu i przemysłu na targach BUDMA 2014

KRISPOL, czołowy polski producent bram garażowych i stolarki otworowej, zaprezentuje swoją ofertę podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu, w dniach 11-14 marca. Produkty firmy będzie można zobaczyć w Pawilonie 5, na stoisku nr 19.

W tym roku targi BUDMA po raz pierwszy odbędą się w nowym terminie, stając się symbolicznym otwarciem sezonu budowlanego i umożliwiając spotkanie najlepszych producentów oraz wykonawców z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na stoisku o powierzchni 200 m2 KRISPOL zaprezentuje kilkanaście produktów, w tym kilka nowości produktowych. 

– Wybraliśmy produkty na ekspozycję tak, aby zaprezentować nasze możliwości kompleksowego wyposażania inwestycji, zarówno w obszarze budownictwa jednorodzinnego, jak i przemysłowego – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL – Jednocześnie udowodnimy, że bramy i stolarka otworowa KRISPOL to produkty nie tylko bezpieczne i funkcjonalne, ale także nowoczesne, piękne i eleganckie. 

KRISPOL zaprezentuje między innymi zestaw produktów do domów energooszczędnych w nowej, wyjątkowej okleinie o bardzo szlachetnym charakterze: ciepłą, segmentową bramę garażową, okno na profilach o głębokości 92 mm z roletą zewnętrzną, a także drzwi wejściowe o znakomitych parametrach przepuszczalności cieplnej i akustycznej. Zwiedzający będą mogli też wypróbować komfortowe, nowoczesne okna w systemach PSK (uchylno-przesuwnym) i HS (podnoszono-przesuwnym). 

Wśród propozycji dla nowoczesnych obiektów przemysłowych znajdzie się elegancka brama PANORAMA z całkowicie przeszklonymi sekcjami, a także unikatowy na rynku produkt - brama rolowana z pancerzem perforowanym według indywidualnego projektu.

 

- W firmie nazwaliśmy ten produkt „bramą z tatuażem”. Dzięki nowej technologii zastosowanej na linii produkcyjnej, brama może przedstawiać dowolnie wybrany wzór, w tym logotyp firmy lub kształt nawiązujący do działalności prowadzonej w obiekcie. – mówi Grzegorz Ratajczak - Otwiera to szerokie możliwości personalizacji bramy i wyróżnienia punktu handlowego lub usługowego.   Właściciel kawiarni może sobie teraz przykładowo wymarzyć bramę z filiżanką kawy, a my to marzenie spełnimy. W zanadrzu mamy jeszcze inne ciekawe nowości produktowe, lecz czekamy 
z ich prezentacją na pierwszych gości na naszym stoisku. To bezpośrednie, osobiste rozmowy ze zwiedzającymi będą dla nas podczas tych targów najważniejsze. 

 

źródło: KRISPOL