Użytkownicy automatyki Nice chwalą montaż zestawów!
Użytkownicy automatyki Nice chwalą montaż zestawów!

Nice Polska wraz z końcem października zakończył unikatową na polskim rynku automatyki akcję promocyjną „Montaż od 1 zł”. W jej ramach Partnerzy Handlowi Nice instalowali wybrane napędy do bram przesuwnych i skrzydłowych już od 1 zł brutto. Ta niestandardowa promocja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony ostatecznych użytkowników automatyki, którzy dodatkowo za pośrednictwem telefonicznego badania satysfakcji wyrazili swoje zadowolenie z poziomu usług świadczonych przez instalatorów Nice.

 

W akcji „Montaż od 1 zł” zdecydowaną większość ostatecznych użytkowników stanowili mężczyźni (85%). W przypadku kiedy zgłoszenie było wypełnione na firmę, liczyła się płeć osoby oceniającej pracę instalatora. Badanie satysfakcji przeprowadzono metodą CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interview) na reprezentatywnej próbie uczestników promocji.

99% użytkowników automatyki uznało, że jest zadowolone z instalacji. Ocenie w ankiecie w pięciostopniowej skali podlegały umiejętności sprzedażowe oraz techniczne Partnera Handlowego Nice. Oba elementy zostały ocenione bardzo dobrze. Nieco wyższą średnią odnotowano dla umiejętności technicznych, spośród których najwyższą średnią – 4,87 uzyskały kompetencje techniczne i fachowość instalatora. Bardzo podobny wynik (4,86) odnotowano w przypadku schludności instalatora (zostawienie porządku po instalacji). Nieco niższy wynik zanotowano dla umiejętności zaprezentowania oferty Nice – 4,66. Wciąż jest to jednak bardzo wysoka ocena.

Wykres 1. Średnia ocena instalacji zestawów Nice

Źródło: Obliczenia własne Nice Polska na podstawie badania satysfakcji klienta metodą CATI.

 

 

Najczęściej zgłaszanym zestawem promocyjnym był zestaw Robus600 ONE, który stanowił 65% wszystkich zgłoszeń. Na drugim miejscu pod względem popularności znalazł się Robus1000 ONE (18% wszystkich zgłoszonych urządzeń). W ten sposób zestawy do bram przesuwnych stanowiły 83% wszystkich zgłoszonych zestawów w akcji. Na trzecim miejscu pod względem popularności znalazł się zestaw Pop ONE, a najmniej popularnym był zestaw Toona4005 ONE.

 

 

Promocja obowiązywała w okresie lipiec – październik 2013. Dla tych wybranych produktów został przygotowany specjalny Kupon Zgłoszenia Instalacji. Uczestnik promocji dzięki temu mógł skorzystać z promocyjnego montażu w cenie 1 zł lub 49 zł brutto za instalację (w zależności od wybranego napędu). W końcowym etapie Nice weryfikowało wiarygodność instalacji metodą CATI, przeprowadzając dodatkowo badanie satysfakcji klienta.

 

Produkty Nice można nabywać za pośrednictwem sieci blisko 1 500 Partnerów Handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Lista Partnerów Handlowych Nice dostępna jest na stronie internetowej www.nice.pl.