DRUTEX wizytówką doskonałej współpracy polsko-niemieckiej.
DRUTEX wizytówką doskonałej współpracy polsko-niemieckiej.

Podczas tegorocznej konferencji prasowej dotyczącej stanu polsko-niemieckich stosunków gospodarczych, Wydział Promocji Handlu i Inwestycji  przy współpracy z Ambasadą Rzeczpospolitej Polskiej w Berlinie, przedstawił DRUTEX jako firmę, która  notuje istotne sukcesy eksportowe na rynku niemieckim i jest przykładem przedsiębiorstwa, którego dynamiczny rozwój w Niemczech jest potwierdzeniem świetnej współpracy polsko-niemieckiej.

DRUTEX, jako największy producent okien i drzwi w Europie, został wybrany przez organizatorów konferencji jako przykład firmy potrafiącej budować  i wzmacniać udane relacje handlowe między Polską a Niemcami.  Na konferencji prasowej zaprezentowano przyczyny sukcesu i ekspansji DRUTEX-u na rynku niemieckim. Firma już od ponad 16 lat istnieje na niemieckim rynku, a dzięki swoim wysokiej jakości produktom, wciąż dynamicznie rozwija swoją rozbudowaną sieć dystrybucji. 

„O skuteczności działań w Niemczech decyduje poza wysoką  jakością produktów również znajomość rynku, preferencji klientów i umiejętność odpowiadania na ich indywidualne potrzeby i preferencje. Oferując klientom najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień, czyli 7 dni w całej Europie, posiadamy istotną przewagę nad konkurencją”, wyjaśnia prezes DRUTEX-u, Leszek Gierszewski. 

Tymczasem sieć sprzedaży DRUTEX-u na rynku niemieckim tworzy już 1 000 partnerów handlowych. 

„W minionym roku DRUTEX osiągnął obroty na poziomie ponad 143 mln zł w samych Niemczech, co sprawia, że 70 % całkowitego eksportu jest generowane właśnie przez rynek niemiecki” - potwierdza Rafał Gierszewski – dyrektor ds. handlowych  DRUTEX S.A..

Zaledwie kilka dni przed doroczną konferencją polskiej ambasady, DRUTEX ogłosił zaangażowanie gwiazd światowej piłki nożnej Andrea Pirlo i Phillipa Lahma w promocję marki w Europie. W tym roku firma będzie wspierała sprzedaż rozległymi działaniami marketingowymi i reklamowymi.  DRUTEX będzie reklamował się ze światowymi gwiazdami piłki nożnej zarówno w mediach drukowanych,  internetowych jak i telewizji, tak aby zwiększyć świadomość marki wśród klientów indywidualnych..

 

źrudło: DRUTEX